جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ اسفند ۱۱, جمعه

لطفا پیشنهادات خود را برای ابادانی دهستان بنویسید.

لطفا پیشنهادات خود را برای ابادانی دهستان بنویسید.
برای بهتر و زیبا طراحی شدن میدان بسیج چوپانان ایده و نظرات را برای ما بفرستید.
اگر پیشنهادی در زمینه های دگر دارید برای ما بفرستید

در راستای ساخت وترمیم میدان بزرگ بسیج چوپانان ،ازکلیه همشهریان عزیز تقا ضا میشود نظر خور را در رابطه با چگونگی ساخت در سایت مرقوم بفرمایند.

در این رابطه آقای نجفیان دهیار از عموم همشهریان نظر خواستند تا از نظرات بهتر در جهت ساخت فلکه اقدام نمایند.
بطور مثال:دروسط میدان نماد یکی از برجها را بگذارند .آبشار ،پلکان و.....؟؟؟
از نظرات سازنده وخوب استقبال میشود.
باسپاس
نظرات دوستان
تشکر از تمامی همشهریان که نظرات خود را برای ما فرستادن.



1_احسان:

من فکر می کنم چون روستا در مسیر مشهد قرار دارد و نیز عدم وجود هتل در چوپانان :میدان را طوری طراحی کنند که مسافران بتوانند استفاده کنند البته با توجه به منطقه ی عباس آباد و ورود محیط زیستی ها نیز یک مکان جهت استقرار چادر ایجاد شود بهتر است.سپاس


2_قاسم:
به نظر من باز سازي يكي از برجها خيبلي زيباست و منحصر به فرد است.



3_ ذبیح:
ضمن تشکر از آقای نجفیان که نظرخواهی فرمودند:
برجهای قدیمی سه طبقه و بزرگ بوده و نمای بالا ( که در آینده آبشار و پلکان خواهد شد) را میگیره. لذا پیشنهاد میکنم در میدان کوچک بسیج که در منتهاالیه جنوب فضای سبز واقع میشود یک ماکت برج (به همان شکل فقط با ابعاد کوچکتر) ساخته شود و فضای سبز بالاتر برای اسکان مسافرین و اهالی محروم بهسازی بشه و سینۀ کوه هم پلکان و آبشار (که آب اون به بالا پمپ شده) 
ساخته بشه.
با تقدیر مجدد از اولین نظرخواهی عمومی توسط مسئولین!


4_شهروند چوپونون:

سلام . خسته نباشید.
پیشنهاد دارم با تو جه به اینکه این میدان از نظر مساحت کوچک است.یک سنبل از چوپانان مثل: یک نخل ، یا یک بادگیر با نورپردازی، یا مجسمه هایی از شتر با ساریبان البته با طراحی زیبا و با سلیقه و این میدان نباید مثل میدان دیگر چوپانان حصار کشی و خشک و بی اب و علف باشد باید گل کاری و زیبا باشد و اجازه ندهند موتوری ها با موتور برن وسط میدان تا چهره روستامون هر چه بیشتر به لطف خدا زیبا باشد.


5_حسن:
بهتر است اين پست به اين زودي از صفحه اول محو نشه همون برج را بذاريد قشنگ و تودل برو وماندني ميشه

6_ محمد رضا.غ
لطفا هر کاری قرار صورت بگیرد از متخصصین این کار استفاده شود .و مثل کارهای قبلی بدون دانایی کاری انجام ندهید.این کار باید بسیار زیبا و ماندنی باشد چون مردم انرا با روی کار امدن اقای نجفیان یکی میدانند.

7_kalantar:
نظر شخصی من با نظر ذبیح یکیه ولی من میگم فقط به میدان بالا نپردازید
اگه قراره کاری بشه پس باید میدان پایین هم کامل خراب بشه و یه میدان بهتر با طراحی بهتر جاش قرار بگیره
بعدشم از همون آبشار که از بالا میاد آب بره داخل جوب ها و از اونجا بیاد به میدان پایین
وسط اون یه آبنما یا یه مجسمه باشه که آب از داخل اون فواره کنه و دوباره از داخل میدان پایین تقسیم بشه به بقیه مناطق


8_سید:
باسلام
دیوارقدیمی اول آبادی کنارغسالخونه بابرجک هاش درحال خراب شدنه اگه میشه با همکاری میراث فرهنگی تعمیربشه و اگه بجای درختای ویکس درختایی که جدیدکاشته میشه درخت خرماباشه نمای آبادی قشنگ ترمیشه وهم دیگه ریشش توخونه هانمیره


9_دلبر:
با سلام خدمت تمامی دوستان من نظرم اینه که یه میدون واسه مسافران درست کنن که بتونن استراحت کنن چادر بزنن اون ابشارم من باهاش موافقم و حتی حاضرم طرحشم طراحی کنم.ولی تنها خواهشی که دارم اینه که این طرح مثل طرحهای دیگه نباشه که نصفه بمونه و کاری براش نکنن اگه قراره کاری بکنن دست به دست هم بدیم تا زودتر انجام بشه.

10_ عبدالرحیم کلانتری :
به علت عریض نبودن خیابان اصلی (امام) و به دلیل اینکه ورودی جاده خور که از این تقاطع فلکه میباشد،وجود این میدان (میدان انتهای ابتدای خیابان امام) به علت عدم دید کافی از چهار جهت و از بین رفتن چشم انداز دهستان ، حذف  میدان یا کوچک کردن مساخت ان ضروری میباشد.
به پیشنهاد اینجانب در زمینه کشاورزی و مرمت دشت و نخیلات واحیای نخلهالی جدید و راه اندازی شبکه فاضلاب به منظور استفاده آن در زمینه ابیاری زمین های کشاورزی  دهستان چوپانان باید بیش از مناطق دیگر شهرستان نائین پیشتازر باشد  زیرا که چوپانان زمانی نخلستان های پر بار و دشتی زیبا تر از امروزه داشته است.
لطفا  با نصب دایره های راهنمایی رانندگی خودرو ها را هماهنگ کنند تابلو های راهنمایی رانندگی را در چاده ورودی به چوپانان از سمت بهشت سجاد  و همچنین به خیابان اصلی  و ورودی خیابان کاشانی (پاسگاه) و در دیگر نقاط دهستان نصب گردد.

11_میدان:
سلام . اول از همه بگین این میدون چه قطری داره و قراره چه جوری بشه اول یه میدون بعد هم یه جاده به طرف کوه و بعدش کنار کوه یه محوطه آبشار باشه 
اگه این میدان کوچک هست باید یه نمای بلندی داشته باشه تا نصف شب کسی با کامیونش بهش نزنه و میدون را صاف کنه .
من میگم اگه خواستین بادگیر بسازید این بادگیر اینقدر بزرگ باشه که بشه از وسط بادگیر رد شد
اگه هم قراره برج بسازید . به تعداد برجهایی که قبلا بودن بسازید با شیب که هر کس به میدون برسه نمایی از چوپانان قدیم به ذهنش بیاد . البته این طرح اگه برای محوطه کنار کوه ساخته بشه بیشتر میشه روش کار کرد . آسیاب وسطش زد یا ...


12_ابوذر:
باسلام.بانظرآقاسیدموافق هستم مابایدازآنچه که فعلاهست قبل ازاینکه ازدست برودکاری انجام بدهیم که بعدن افسوس نخوریم چون هرکس که وارد آبادی میشوداول بااین برجهامواجه میشودودرزیبایی ده موثراست.

13_سعید:
باسلام وخسته نباشيد خدمت تمامي دلسوزان چوپانان.
اگر بتونيم آب دو جوب را در ميدان پايين هدايت کنيم و در ميدان نماد آسياب آبي نصب کنيم و آب چندين ساله که خدارا شکر موجود است را بصورت نمادين نشان دهيم ميتونه شايد جالب و جلب توجه مسافرين و اهالي بشه.


14_ چوپانان الماس خوش تراش کویر:
با عرض سلام خدمت دهیار محترم.
چوپانان پتانسیل هایی دارد که شاید منطقه به ان حسرت دارند.
یکی از این پتانسیل ها اینکه چوپانان در سرچهار راه ترانزیتی کشور قرار دارد در مسیر مشهد هستش از این گزینه ها میشه برای پیشرفت چوپانان استفاده کرد.مثلا:پمپ گاز،مجتمع خدمات رفاهی،مغازه ها ،مهامنسراها،....
دیگر چیزی که مهمه معماری بینظیر این روستاست که هنوز مردم ما به ان پی نبردند یا اطلاعاتی ندارند.بادگیرهای زیبا و پر شمار که نماد روستا هستش ،کوچه های بی بن بست و زیبا
باید جذب توریست کنیم ،بافت سنتی را باز سازی کنیم ،اجازه تخریب به نما یا هر جای خانه ندهیم و با متخلفین برخورد قانونی شود .وقتی قدر ان را میدانیم که انرا از دست بدهیم.
از همین الان روی بافت شهری چوپانان برنامه ریزی مهندسی و عقلی داشته باشیم که در اینده مثل بسیاری از شهر ها دچار مشکل نشیم.

طراحی ها و زیبا سازی زیاد است این چند نکته به نظر من برای حداقل جذب سرمایه گذار یا توریست مهمه.
باسپاس


15_ احسان.ج
با سلام خدمت دهيار محترم
اي كه دستت ميرسد كار بكن....
ابتدا براي افزايش جمعيت نياز به زيبا طراحي كردن ميدان ياخيابانهانيستهرچنداين نظريه مناسب است.
1_در درجه اول اشتغالزايي بسيار مهمتر از ساير گزينه هاست.چون به دنبال اشتغالزايي از مهاجرت ها ي همشهريان كاسته ميشودو به دنبال اين باعث ميشود مدرسه ها درهرمقطعي خالي ازدانش اموز نشود.
براي اشتغالزايي افرادي هستند كه حاضرند در اين منطقه كار يااشتغالي ايجاد كننداما پشتوانه مالي معتبري ندارند يا مورد استقبال وقرار نميگيرند.
2_يك سري افراد هستند كه پشتبانه مالي يا سرمايه دارند اما از چگونه راه اندازي و يا نياز اون منطقه به صورت فني خبر ندارند.
حال ما بايد اين دو گروه از افراد را در سميناري يا گرد همايي يا جلسه اي دور هم جمعكنيم تانظرات و ايدههاي خود را مطرح كنند تابتونن يك فرصت شغلي خوب در روستامون راه بندازيم.
مورد ديگر فضاي جلو و كنار غساله خانه جديد است كه افراد وقتي براي تشيعجنازه بهانجاميرند جمعيت جايي براي نشستن ندارند و افراد روي زمين روي خاكو خل نشستن و بهتر است كه خاكريز كناررا به صورت سكو ي در اورد و يا نيمكت در ان محل نصب بشه. حداقل درخت يا فضاي سبزي ايجادكنندتا مردم از سايه ان استفادهكنند.


16_رضا.ص
باسلام. تبریک عرض میکنم به جناب اقای نجفیان که قرار ایست در سمت دهیاری دهستان چوپانان اقدام به خدمتگذاری کنند.
از شما خواستارم که پیرو تمامی کار های عمرانی و فرهنگی و....باشید و حق این دهستان را نگذارید پایمال شود.


17_ احسان .ج:
جناب آقای نجفيان انتصاب شایسته حضرتعالی بعنواندهستان چوپانان را تبریک عرض نموده و امیدواریم در این مسئولیت نیز با عنایت حضرت حق خدمات شایسته ای را به اين "روستاي تو سريخورده و از دست رفته" ارائه دهید .

18_ بنده خدا:
بجز میدان چوپانان به یک استخرهم نیازداره که اگه پیگیری وساخته بشه خیلی خوبه




غلامعلی صمیمی
منبع: دهستان چوپانان
90/07/20

هیچ نظری موجود نیست: